effect houdt u op de hoogte

De smartphones van tegenwoordig zijn meer smart dan phone…U kunt er zo veel mee, dat u bijna vergeet dat u er ook nog mee kunt bellen. En datzelfde geldt ook voor bellen over het internet, we noemen dat ook wel VoIP (Voice over IP).

Kent u ze nog, die mooie oude bakelieten telefoons? U belde gewoon over wat wij noemen een analoge lijn en u kon er ook niets anders mee dan alleen maar bellen. Tegenwoordig belt bijna iedereen over het internet. Dat vergeten we misschien heel makkelijk, maar de lijn die u thuis gebruikt om (smart) TV te kijken en te bellen is uw internet en ja u kunt er dus ook mee internetten.

Dus wat met een heel mooi woord VoIP heet, doen we al een tijdje.

Per 1 september aanstaande vervallen de analoge en ISDN-lijnen, dan belt iedereen over het internet. De voordelen van bellen over het internet zijn legio. Natuurlijk kunt u de lijn laten doorschakelen naar uw mobiel, daarmee bent u 24/7 bereikbaar. Minder bekend zijn de synchronisatiemogelijkheden met digitale agenda’s, een personal assistent die de beller laat weten dat u net met lunchpauze bent of in een vergadering zit. Of dat u altijd vanaf een vast zakelijk nummer belt, terwijl u belt met uw smartphone.

Een andere optie is de koppeling van het adresboek op de pc aan uw telefooncentrale. Krijgt u een mail binnen waar ook een telefoonnummer in staat? Klik erop en u belt meteen met de juiste persoon. Doordat het adresboek is gekoppeld, ziet u wie er belt en heeft u door de koppeling aan het CRM-pakket direct inzichtelijk wie de klant is en wat hij eventueel al aan diensten of producten afneemt.

En laten we wel wezen, we vinden het toch allemaal fijn als de telefoon opgenomen wordt en een vriendelijke stem aan de andere kant van de lijn zegt: Goedemorgen meneer Nachtegaal, wat kan ik voor u doen? Die persoonlijke touch willen we toch allemaal!

Nog een voorbeeld. U heeft een bedrijf dat internationaal werkt. Zo wordt u gebeld door klanten uit Frankrijk, Duitsland en Spanje. Dan is het toch fantastisch dat de telefooncentrale signaleert uit welk land gebeld wordt en dat de beller direct wordt doorgeschakeld naar de persoon of afdeling en in de gewenste taal wordt aangesproken? Dat levert u niet alleen heel veel goodwill op, maar het bespaart u ook een hoop tijd.

Of u nu een MKB-bedrijf heeft of aan het hoofd staat van een multinational, elke VoIP telefooncentrale is uit te breiden en te voorzien van gewenste functionaliteiten. Samen met u kijken we naar uw wensen, hoe is de situatie nu, waar wilt u heen, welke functionaliteiten zijn gewenst? U krijgt een telefooncentrale afgestemd op uw wensen. Wij doen dat in eigen beheer en met al uw vragen kunt u dus bij ons terecht!

Kortom de mogelijkheden van bellen over internet zijn zo omvangrijk, dat u bijna zou vergeten dat u ook nog gewoon kan bellen.

Effect ICT Solutions B.V.

Bart van der Vijver
071-7114641