Flexibel bereikbaar
Door telefonie vanuit de cloud mogelijk te maken zijn jij en jouw medewerkers via ieder gewenste device bereikbaar. Zo kun je bellen met smartphones, via laptops en tablets terwijl jouw klanten gewoon bellen met en naar één en hetzelfde telefoonnummer. En dat voor een vast tarief per maand per medewerker.
Altijd de juiste capaciteit
Door de mogelijkheid om op ieder moment het aantal gebruikers uit te breiden of in te krimpen is er nooit meer sprake van een onder- of overcapaciteit. Daarnaast betaal je alleen voor de functies waar je gebruik van maakt, welke je wederom op ieder moment kunt (her)inrichten. Er zijn namelijk tal van mogelijkheden binnen het toekennen van functionaliteiten: van standaard belfuncties voor iedere medewerker tot aan uitgebreide receptioniste- of callcenterfunctionaliteiten.
Niet meer op jouw plek? Geen probleem, met je smartphone schakel je op afstand inkomende oproepen door naar het gewenste toestel.
Dynamische Cloud
Niet onbelangrijk: De investeringskosten van onze Cloud Centrale zijn zeer laag. Je hoeft immers geen grote investeringen te doen in een fysieke telefooncentrale en belt daarnaast met jouw huidige mobiel, laptop of tablet via het internet. Dus ook een ISDN-verbinding is overbodig. Je gehele telefooncentrale met alle functionaliteiten bevindt zich zogezegd volledig in de cloud, welke zich vanzelfsprekend continu ontwikkelt.
Eenvoud en zekerheid
Met Cloud Centrale kies je voor een service met flexibele eigenschappen en voorspelbare facturatie. Of je nu twee medewerkers heeft of vijfhonderd verdeeld over meerdere vestigingen; je mist met onze Cloud Centrale geen gesprek.