Een slimme … is op de toekomst voorbereid!

Ken je deze reclame nog? Op de … moet natuurlijk ‘meid’ staan, maar wij zouden daar graag van maken ‘Een slim bedrijf is op de toekomst voorbereid’. Thuiswerken is op dit moment het nieuwe normaal. Natuurlijk vinden we het fijn als we elkaar weer mogen ontmoeten, maar wij denken dat dit ‘hybride werken’ de toekomst zou kunnen zijn. En daar is niets mis mee, zolang je maar op die toekomst bent voorbereid.

Veel van onze huidige klanten passen deze hybride vorm al toe. Een deel van de medewerkers werkt een week thuis en het andere deel die week vanuit kantoor en de week erop zijn de rollen omgedraaid. Niet alleen kunnen wij de thuiswerkplekken volledig inrichten zodat het net is alsof de medewerker op kantoor zit, maar dat geldt ook voor de telefonie. Met onze ‘Hosted VoIP’ kunnen jouw medewerkers overal vandaan bellen en gebeld worden en lijkt het alsof ze op kantoor zitten.

En mochten we langer dan we zouden willen vast zitten aan de anderhalve meter economie, ook dan is Hosted VoIP de oplossing.

Het mooie van Hosted VoIp is dat de telefonie gekoppeld is aan de gebruiker en niet aan een toestel. Door de op de mobiele telefoon de Hipper-app te installeren en op de PC de software I AM kan de medewerker bellen met het vaste kantoornummer. De enige voorwaarde is de aanwezigheid van internet en de PC moet natuurlijk aanstaan.

Doordat je zowel op de smartphone als op de desktop de software installeert, heb je dus niet eens een fysiek voip-toestel nodig om toch gewoon als ‘bedrijf’ te kunnen bellen.

Alle andere functionaliteiten blijven natuurlijk onverminderd van kracht. Zo is het adresboek van je PC te koppelen aan de VoIP telefooncentrale. Krijg je een mail binnen waar ook een telefoonnummer in staat? Klik erop en je belt meteen met de juiste persoon. Doordat het adresboek is gekoppeld, zie je wie er belt en heb je door de koppeling aan je CRM-pakket direct inzichtelijk wie de klant is en wat hij eventueel al aan diensten of producten afneemt.

En laten we wel wezen, we vinden het toch allemaal fijn als de telefoon opgenomen wordt en een vriendelijke stem aan de andere kant van de lijn zegt: Goedemorgen meneer van de Vijver, wat kan ik voor je doen? Die persoonlijke touch willen we toch allemaal!

Nog een voorbeeld. Je hebt een bedrijf dat internationaal werkt. Zo word je gebeld door klanten uit Frankrijk, Duitsland en Spanje. Dan is het toch fantastisch dat de telefooncentrale signaleert uit welk land gebeld wordt en dat de beller direct wordt doorgeschakeld naar de persoon of afdeling en in de gewenste taal wordt aangesproken? Dat lever je niet alleen heel veel goodwill op, maar het bespaart je ook een hoop tijd.

Of je nu een mkb hebt of aan het hoofd staat van een multinational, elke VoIP telefooncentrale is uit te breiden en te voorzien van gewenste functionaliteiten. Samen met jou kijken we naar jouw wensen, hoe is de situatie nu, waar wil je heen, welke functionaliteiten zijn gewenst? Je krijgt een telefooncentrale afgestemd op jouw wensen. Wij doen dat in eigen beheer en met al jouw vragen kan je dus bij ons terecht!

Bel of mail met onze VoIP-expert

Effect ICT Solutions

Bart van de Vijver

e-mail bart@effect-ict.nl

Tel.: 071 711 4641

#Telefonie #Voip

Deel dit bericht

Stefan helpt je verder op de Servicedesk

Op de servicedesk zorgt Stefan dat al onze klanten zo goed mogelijk geholpen worden door onze medewerkers.

Kan Stefan jou misschien ook ergens mee helpen?

Stefan medewerker Effect ICT