Hosted Telefonie
In de cloud, die meebeweegt met de dynamiek van jouw bedrijf
De behoefte aan efficiëntie vraagt om een flexibele communicatie-oplossing. Hosted Telefonie is een complete communicatie-oplossing, die geen grote investering vraagt, maar juist schaalbaar is en meebeweegt met de veranderingen binnen en buiten jouw bedrijf. Hosted Telefonie is de toekomstvaste telefooncentrale, die onderdeel is van een totale communicatie-oplossing in de cloud. Alle denkbare mogelijkheden voor een vast tarief per maand, zonder onverwachte kosten achteraf.
Wat is Hosted Telefonie?
Met Hosted Telefonie communiceert je via de cloud. Je kunt gebruik maken van ieder toestel. Jouw vaste toestel, oude Nokia 6310 en smartphone, maar ook jouw tablet en computer zijn nu een volwaardig onderdeel van jouw telefooncentrale en jouw klanten zien nog maar één nummer als je hen belt. In tegenstelling tot een fysieke telefooncentrale vereist Hosted Telefonie geen grote investering en is een ISDN-verbinding overbodig.
Daarnaast betaal je alleen voor de functies die je gebruikt. Deze kun je op elk moment naar eigen wens inrichten en veranderen. Direct uitbreiden of inkrimpen; Hosted Telefonie is uitermate flexibel. De telefooncentrale groeit en krimpt met jouw bedrijf mee. Het is dan ook erg eenvoudig om bijvoorbeeld het aantal gebruikers aan te laten passen. Je hebt dus nooit onder- of overcapaciteit en je betaalt alleen voor de functies die je gebruikt.
Geen financiële verrassingen
Voor Hosted Telefonie betaal je een vast bedrag per medewerker, per maand. Dat bedrag is gebaseerd op de functionaliteiten die je per medewerker wenst. Dat kunnen standaard belfuncties zijn, maar ook professionele receptioniste- of call center functionaliteiten. Wil je geen financiële verrassingen? Kies de optie onbeperkt bellen voor vast én mobiel. Hierdoor zijn jouw kosten transparant en word je nooit met onverwachte rekeningen geconfronteerd.
Nooit meer een gesprek missen
Omdat je met Hosted Telefonie ieder toestel kunt gebruiken, ontstaan nieuwe mogelijkheden om efficiënter te werken. Zo mis je nooit meer dat ene belangrijke gesprek. Je bent overal bereikbaar op één nummer en de telefooncentrale in de cloud is altijd online. Met jouw smartphone bedien je eenvoudig jouw telefonie-instellingen op afstand en bepaal je jouw bereikbaarheid. Daarnaast kun je overal op elk toestel eenvoudig gesprekken doorverbinden, verplaatsen en opnemen. Dit kan met elke smartphone. Denk bijvoorbeeld aan Bring Your Own Device.
Uiterst betrouwbaar
Met Hosted Telefonie communiceer je altijd via het betrouwbaar vaste netwerk van KPN, maar kunt je ook communiceren over het internet. Het communicatienetwerk is dubbel uitgevoerd en wordt 24/7 bewaakt. Daarnaast is Hosted Telefonie nooit onderhevig aan de gevolgen van lokale kabelbreuk of stroomuitval. Je bent altijd op een andere locatie of mobiele telefoon bereikbaar, ook via alle ander mobiele aanbieders. Zo garanderen we een optimale beschikbaarheid van jouw telefooncentrale en bereikbaarheid van jouw bedrijf.
Eenvoud en zekerheid
Voor Totaal Communicatie heb je nog maar één aanspreekpunt. Je ontvangt dus ook nog maar één factuur! In tegenstelling tot een traditionele telefooncentrale zal jouw telefooncentrale in de cloud nooit verouderen. Je bent altijd voorzien van de nieuwste functionaliteiten, omdat het communicatieplatform continu up-to-date wordt gehouden. Daarnaast is een communicatieoplossing uit de cloud via jouw iPad of webbrowser eenvoudig te beheren.*
Voor iedere ondernemer
Of je nu twee medewerkers hebt of vijfhonderd, 1 of meerdere vestigingen: je wilt optimaal bereikbaar zijn voor jouw klanten, flexibel kunnen op- en afschalen, één voorspelbare factuur ontvangen en geen gesprekken missen. Met Hosted Telefonie kies je voor een betrouwbare nieuwe toekomstvaste totaalcommunicatieoplossing
Geïnteresseerd in Hosted Telefonie? We maken graag vrijblijvend een afspraak om de mogelijkheden met jou te bespreken.
* Optioneel