Klachtenregeling

Keep it cool

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen, vinden wij het belangrijk van jou te horen als je klachten hebt over onze producten of diensten. Het is van belang dat je jouw klacht zo snel mogelijk na aanschaf of activering van product of dienst kenbaar maakt. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt.

Dit geldt ook in het geval dat het product of de dienst niet de eigenschappen heeft die je op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in jouw belang om jouw klacht schriftelijk kenbaar te maken d.m.v. een e-mail naar info@effect-ict.nl

Als je een klacht bij ons indient, zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij jou binnen 14 dagen weten wanneer je antwoord kunt verwachten.

Stefan helpt je verder op de Servicedesk

Op de servicedesk zorgt Stefan dat al onze klanten zo goed mogelijk geholpen worden door onze medewerkers.

Kan Stefan jou misschien ook ergens mee helpen?

Stefan medewerker Effect ICT