Voip

Voip

Voip

In de cloud, die meebeweegt met de dynamiek van uw bedrijf

De behoefte aan effciëntie vraagt om een fexibele communicatie-oplossing. Voip is een complete communicatie-oplossing, die geen grote investering vraagt, maar juist schaalbaar is en meebeweegt met de veranderingen binnen en buiten uw bedrijf. Voip is de toekomstvaste telefooncentrale, die onderdeel is van een totale communicatie-oplossing in de cloud. Alle denkbare mogelijkheden voor een vast tarief per maand, zonder onverwachte kosten achteraf.

Wat is Voip?

Met Voip communiceert u via de cloud. U kunt gebruik maken van ieder toestel. Uw vaste toestel, uw oude Nokia 6310, uw smartphone, maar ook uw tablet en computer zijn nu een volwaardig onderdeel van uw telefooncentrale en uw klanten zien nog maar één nummer als u hen belt. In tegenstelling tot een fysieke telefooncentrale vereist Voip geen grote investering en is een ISDN-verbinding overbodig.

Daarnaast betaalt u alleen voor de functies die u gebruikt. Deze kunt u op elk moment naar eigen wens inrichten en veranderen. Direct uitbreiden of inkrimpen Voip is uitermate flexibel. De telefooncentrale groeit en krimpt met uw bedrijf mee. Het is dan ook erg eenvoudig om bijvoorbeeld het aantal gebruikers aan te laten passen. U heeft dus nooit onder- of overcapaciteit en u betaalt alleen voor de functies die u gebruikt.

Geen financiële verrassingen

Voor Voip betaalt u een vast bedrag per medewerker, per maand. Dat bedrag is gebaseerd op de functionaliteiten die u per medewerker wenst. Dat kunnen standaard belfuncties zijn, maar ook professionele receptioniste- of call center functionaliteiten. U wilt geen fnanciële verrassingen? Kies de optie onbeperkt bellen voor vast én mobiel. Hierdoor zijn uw kosten transparant en wordt u nooit met onverwachte rekeningen geconfronteerd.

Nooit meer een gesprek missen

Omdat u met Voip ieder toestel kunt gebruiken, ontstaan nieuwe mogelijkheden om e ciënter te werken. Zo mist u nooit meer dat ene belangrijke gesprek. U bent overal bereikbaar op één nummer en de telefooncentrale in de cloud is altijd online. Met uw smartphone bedient u eenvoudig uw telefonieinstellingen op afstand en bepaalt u uw bereikbaarheid. Daarnaast kunt u overal op elk toestel eenvoudig gesprekken doorverbinden, verplaatsen en opnemen. Dit kan met elke smartphone. Denk bijvoorbeeld aan Bring Your Own Device.

Uiterst betrouwbaar

Met Voip communiceert u altijd via het betrouwbaar vaste netwerk van KPN, maar kunt u ook communiceren over het internet. Het communicatienetwerk is dubbel uitgevoerd en wordt 24/7 bewaakt. Daarnaast is Voip nooit onderhevig aan de gevolgen van lokale kabelbreuk of stroomuitval. U bent altijd op een andere locatie of mobiele telefoon bereikbaar, ook via alle ander mobiele aanbieders. Zo garanderen we een optimale beschikbaarheid van uw telefooncentrale en bereikbaarheid van uw bedrijf.

Eenvoud en zekerheid

Voor Totaal Communicatie heeft u nog maar één aanspreekpunt. U ontvangt dus ook nog maar één factuur! In tegenstelling tot een traditionele telefooncentrale zal uw telefooncentrale in de cloud nooit verouderen. U bent altijd voorzien van de nieuwste functionaliteiten, omdat het communicatieplatform continu up-to-date wordt gehouden. Daarnaast is een communicatieoplossing uit de cloud via uw iPad of webbrowser eenvoudig te beheren.*

Voor iedere ondernemer

Of u nu twee medewerkers heeft of vijfhonderd, 1 of meerdere vestigingen: u wilt optimaal bereikbaar zijn voor uw klanten, exibel kunnen op- en afschalen, één voorspelbare factuur ontvangen en geen gesprekken missen. Met Voip kiest u voor een betrouwbare nieuwe toekomstvaste totaalcommunicatieoplossing

Geïnteresseerd in Voip? We maken graag vrijblijvend een afspraak om de mogelijkheden met u te bespreken.

* Optioneel

Jorden helpt je verder op de Servicedesk

Op de servicedesk helpt Jorden al onze klanten zo goed mogelijk aan de telefoon en via remote beheer.

Kan Jorden jou ergens mee van dienst zijn?

Jorden Witteman Medewerker Effect ICT